Arhivă pentru august 23, 2011


Sa nu se inteleaga gresit.Clopotele nu bat pentru Grigo:))..desenul este facut pentru el,iar numele „Pentru cine bat clopotele?”..este numele postarii lui:D

Motor Cismigiu

Posted: august 23, 2011 in Poezii

Imi cer scuze ca nu am mai postat de mult timp.Am fost plecat + lipsa de inspiratie..de aceea acuma voi posta o parodie.:D..spor la ras.:)

1.E smecleu,e intuneric,
Si mi-e frica de mor,
Locuiesc intr-o duba,
La capat de motor.
Sunt racit si-mi curg muci,
Si nu am chior de sfant,
Fericirea-i in nuci,
Dar nici palea nu le am.

2.Nu am bani nici de hartie,
N-am platit nici bateria,
Si nu dau pe muci sticlosi,
Sperma la „spoitoria”.
Misuna cacati pe strada,
Si e plin de romani,
E gay si e curve,
Da si astea vrea bani.

R. Welcome to the Motor Cismigiu,
Such a lovely place<such a lovely place,
E ca un sicriu.
Sa ti-o trag in Motor Cismigiu,
Imi e firca si tremur,imi e frica si tremur,
De un nou cutremur.

3.Dar ma cac teribil,
Si zambesc neincetat,
De-o fericire de neuitat,
Care asa a-inghetat.
Mi-am distrus toaleta,
Si curul lafel,
Fir-ai a dracu de mancare,
Care-ti zice fasole.

4.Ne pisam pe-ntuneric,
Stam cu cracii-n cacat,
Aicea nu-i de dastia,
Eu sunt un nespalat.
Vreau o pastila macar,
Si-o hartie curata,
Tiganii-s de vina,
Futu-i in rasa sa-i fut!

Va rog frumos sa nu tratati ca atare ceea ce am zis,poate pe unii ii deranjaza faptul ca am facut o parodie pe baza unei melodii folk.Sper sa va placa.:D